Čia rasite visas mūsų politikas tokias kaip:
Privatumo politika
OM Boutique | Rūbai moterims
Įmonės informacija:
Pardavėjas –
PVM mokėtojo kodas –
Registruotos buveinės adresas r. –
I. Sąvokos
1.1. Pardavėjas – juridinis asmuo, atsakingas už prekių pardavimą šioje elektroninėje parduotuvėje.
1.2. Pirkėjas – fizinis ar juridinis asmuo, atitinkantis teisės aktuose numatytus reikalavimus, kuris naudojasi parduotuvės paslaugomis ir įsigyja prekes.
1.3. Rubaimoterims.lt – elektroninė parduotuvė, esanti internete adresu www.rubaimoterims.lt.
1.4. Asmens duomenys – bet kuri informacija, susijusi su fiziniu asmeniu – duomenų subjektu, kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti tiesiogiai ar netiesiogiai nustatyta.
1.5. Slapukas (angl. Cookies) – nedidelis failas, atsiųstas į įrenginį, naudotojui besilankant šioje interneto svetainėje, leidžiantis atpažinti naudotojo įrenginį per kitus apsilankymus.
1.6. Taisyklės – prekių pirkimo–pardavimo taisyklės, viešai skelbiamos šioje elektroninėje parduotuvėje.
1.7. Privatumo politika – šis dokumentas, nustatantis elektroninės parduotuvės privatumo ir duomenų apsaugos principus.
1.8. Prekių grąžinimo taisyklės – dokumentas, kuriame nurodytos prekių grąžinimo sąlygos ir tvarka.
II. Bendrosios nuostatos
2.1. Ši privatumo politika apibrėžia asmens duomenų rinkimo, tvarkymo ir saugojimo principus bei tvarką.
2.2. Asmens duomenų tvarkymą reglamentuoja ši politika, Lietuvos Respublikos Asmens duomenų apsaugos įstatymas, Elektroninių ryšių įstatymas ir kiti taikomi teisės aktai.
2.3. Pirkėjas, pateikdamas asmens duomenis elektroninėje parduotuvėje, sutinka, kad jie būtų tvarkomi šioje privatumo politikoje numatytais tikslais.
2.4. Taikomi pagrindiniai duomenų tvarkymo principai:
- Duomenys renkami tiksliai apibrėžtais ir teisėtais tikslais.
- Duomenys tvarkomi tiksliai ir sąžiningai.
- Duomenys tvarkomi teisėtai.
2.5. Pirkėjo asmens duomenys (pvz., vardas, pavardė, adresas, el. paštas) renkami ir tvarkomi siekiant:
- apdoroti užsakymus;
- išrašyti sąskaitas faktūras;
- spręsti su prekių pateikimu ar pristatymu susijusius klausimus;
- vykdyti sutartinius įsipareigojimus;
- naudoti tiesioginės rinkodaros tikslais.
2.6. Duomenys saugomi ne ilgiau, nei būtina nustatytiems tikslams pasiekti, ir yra nuolat atnaujinami.
2.7. Visi asmens duomenys yra konfidencialūs. Jie neatskleidžiami tretiesiems asmenims, išskyrus atvejus, kai to reikalauja teisės aktai arba teismo sprendimas.
2.8. Pirkėjo duomenys gali būti naudojami statistikos tikslais, tačiau taip, kad nebūtų galima nustatyti asmens tapatybės.
2.9. Pirkėjas gali bet kada keisti registracijos formoje pateiktą informaciją.
III. Slapukai (angl. Cookies)
3.1. Svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies), siekiant užtikrinti geresnę naršymo patirtį.
IV. Baigiamosios nuostatos
4.1. Pardavėjas pasilieka teisę bet kada keisti privatumo politiką. Pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo svetainėje dienos. Pirkėjas privalo susipažinti su nauja privatumo politikos versija kiekvieno apsipirkimo metu.
Prekybos sąlygos
OM Boutique | Rūbai moterims
I. Sąvokos
1.1. Pardavėjas – juridinis asmuo, atsakingas už prekių pardavimą šioje elektroninėje parduotuvėje.
1.2. Pirkėjas – veiksnus fizinis asmuo, sulaukęs pilnametystės, arba juridinis asmuo, atitinkantis nustatytus reikalavimus.
1.3. Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas kartu.
1.4. Rubaimoterims.lt – elektroninė parduotuvė, esanti internete adresu www.rubaimoterims.lt.
1.5. Asmens duomenys – bet kuri informacija, susijusi su fiziniu asmeniu, kurio tapatybė gali būti nustatyta tiesiogiai ar netiesiogiai.
1.6. Taisyklės – šios prekių pirkimo-pardavimo taisyklės, taikomos elektroninėje parduotuvėje.
1.7. Privatumo politika – dokumentas, nustatantis pagrindinius asmens duomenų tvarkymo principus.
1.8. Prekių grąžinimo taisyklės – dokumentas, kuriame nurodytos prekių grąžinimo sąlygos.
1.9. Civilinis kodeksas – Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas.
II. Bendrosios sąlygos
2.1. Pirkėjas, registruodamasis arba pirkdamas be registracijos elektroninėje parduotuvėje, patvirtina, kad yra susipažinęs su Taisyklėmis, jas suprato ir sutinka jų laikytis.
2.2. Pirkti elektroninėje parduotuvėje turi teisę tik Pirkėjai, kaip apibrėžta Taisyklių 1.2 punkte.
2.3. Pardavėjas turi teisę bet kada pakeisti Taisykles. Nauja ar pakeista Taisyklių redakcija įsigalioja ją paskelbus rubaimoterims.lt.
2.4. Pirkėjas privalo susipažinti su Privatumo politika.
2.5. Pirkėjas privalo pateikti veikiančią el. pašto adresą, kuriuo būtų galima susisiekti.
III. Prekių pirkimas, atsiskaitymo tvarka ir terminai
3.1. Pirkėjas gali įsigyti prekes registruodamasis arba nesiregistruodamas elektroninėje parduotuvėje.
3.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo pateikti visus būtinus asmens duomenis, reikalingus užsakymo įvykdymui.
3.3. Atlikus užsakymą, laikoma, kad sudaryta pirkimo–pardavimo sutartis.
3.5. Atsiskaitymo būdai:
- elektronine bankininkyste,
- banko pavedimu,
- naudojantis Paypal paslauga,
- grynaisiais pinigais ar kortele pristatymo metu.
3.6. Gavus apmokėjimą, užsakymas patvirtinamas ir pradedama prekių išsiuntimo procedūra.
3.7. Pirkimo dokumentai pateikiami elektroniniu paštu.
3.8. Kainos keistis negali po užsakymo patvirtinimo, išskyrus nenumatytas aplinkybes.
IV. Pirkėjo teisės ir pareigos
4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo šių Taisyklių nustatyta tvarka.
5.1. Pirkėjas įsipareigoja laikytis Taisyklių ir kitų parduotuvės sąlygų.
V. Pardavėjo teisės ir pareigos
6.1. Pardavėjas turi teisę keisti svetainės funkcionalumą, paslaugų teikimo apimtį ir struktūrą.
6.2. Pardavėjas turi teisę apriboti Pirkėjo galimybę naudotis svetaine, jei Pirkėjas pažeidžia Taisykles.
7.1. Pardavėjas įsipareigoja suteikti Pirkėjui informaciją apie prekes ir laikytis Privatumo politikos.
VI. Prekių pristatymas
8.1. Pristatymo būdai:
- per kurjerius,
- paštu į užsienį,
- paštomatais.
8.2. Prekės pristatomos pagal užsakymo metu pasirinktą būdą ir terminus, nurodytus prekių aprašymuose.
8.3. Pirkėjas privalo priimti prekes ir patikrinti jų būklę gavimo metu.
VII. Prekių kokybės garantija ir grąžinimo tvarka
9.1. Pardavėjas garantuoja, kad parduodamos prekės yra tinkamos kokybės.
10.1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti prekes per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
10.2. Netinkamos kokybės prekių keitimas ir grąžinimas vykdomas laikantis teisės aktų.
VIII. Baigiamosios nuostatos
11.1. Visi pranešimai siunčiami Pirkėjo nurodytu el. paštu arba SMS žinute.
11.2. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už nuostolius, kilusius dėl Taisyklių nesilaikymo.
11.3. Šios Taisyklės yra sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
11.4. Visi nesutarimai sprendžiami derybų būdu, o nesusitarus – teisme pagal Lietuvos teisę.
Pinigų grąžinimo politika
OM Boutique | Rūbai moterims
1. Pirkimo–pardavimo sutarties atsisakymo teisė
1.1. Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties per 14 dienų atsisakyti prekių pirkimo–pardavimo sutarties.
1.2. Teisė atsisakyti sutarties negalioja, jeigu buvo sudaryta viena iš Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių, įskaitant sutartis dėl supakuotų prekių, kurios po pristatymo buvo išpakuotos ir netinkamos grąžinti dėl higienos priežasčių.
2. Sutarties atsisakymo pranešimas
2.1. Pirkėjas apie sutarties atsisakymą informuoja, užpildydamas elektroninę formą. Gavęs prašymą, Pardavėjas nedelsdamas atsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
3. Sutarties atsisakymo termino skaičiavimas
3.1. Sutarties atsisakymo terminas pradedamas skaičiuoti:
- nuo kitos dienos po prekės pristatymo,
- arba, jei pristatyta daugiau prekių – nuo paskutinės prekės gavimo dienos.
4. Sutarties atsisakymas prieš pristatymą
4.1. Jei Pirkėjas atsisako sutarties iki prekės pristatymo, Pardavėjas apie tai informuoja Pirkėją el. paštu arba telefonu.
5. Lėšų grąžinimas atsisakius sutarties
5.1. Lėšos grąžinamos per 14 kalendorinių dienų nuo pranešimo apie atsisakymą gavimo arba prekės grąžinimo.
6. Prekių keitimo teisė
6.1. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų pakeisti prekes kitokio dydžio, spalvos, formos ar modelio analogiškomis prekėmis. Keitimo atveju Pirkėjas užpildo elektroninę grąžinimo formą.
7. Prekių keitimo ir grąžinimo išimtys
7.1. Šios prekės nėra keičiamos ir grąžinamos:
- parfumerija, kosmetika ir tualetiniai preparatai,
- audiniai,
- apatiniai drabužiai ir panašūs dirbiniai,
- maisto prekės ir augalai.
8. Pinigų grąžinimas prekių keitimo atveju
8.1. Jei keisti prekės nėra galimybės, Pardavėjas per 14 dienų grąžina sumokėtą sumą.
9. Lėšų grąžinimas pirkėjo banko sąskaitoje
9.1. Pinigai grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, nebent susitarta kitaip.
10. Lėšų grąžinimas atsisakius kokybiškų prekių
10.1. Atsisakius tinkamos kokybės prekių, grąžinama sumokėta prekės kaina.
Netinkamos kokybės prekių keitimas ir grąžinimas
11. Garantija ir netinkamos kokybės prekių grąžinimas
11.1. Pardavėjas įsipareigoja pašalinti trūkumus arba grąžinti netinkamos kokybės prekes pagal šias taisykles ir teisės aktus.
12. Pirkėjo teisės esant prekių defektams
12.1. Jei prekė turi defektų, Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš šių galimybių:
- prašyti pašalinti trūkumus,
- sumažinti kainą,
- pakeisti prekę,
- grąžinti prekę ir atgauti pinigus.
13. Teisių gynimo būdų pasirinkimas
13.1. Pirkėjas gali pasirinkti tik vieną teisių gynimo būdą, nurodytą 12 punkte.
14. Grąžinimo forma netinkamos kokybės prekei
14.1. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, Pirkėjas pildo elektroninę formą.
15. Grąžinimo terminai netinkamos kokybės prekėms
15.1. Pirkėjas gali grąžinti netinkamos kokybės prekes per Civiliniame kodekse nustatytą laikotarpį.
16. Grąžinimo išlaidų padengimas
16.1. Pirkėjas padengia grąžinimo išlaidas, o Pardavėjas grąžina jas, jei prekė grąžinta dėl kokybės trūkumų.
17. Pinigų grąžinimo terminas
17.1. Pinigai grąžinami per 14 kalendorinių dienų nuo prekės grąžinimo.
18. Atvejai, kai pinigai negrąžinami
18.1. Negrąžinami pinigai už prekes, sugadintas dėl pirkėjo kaltės arba netinkamai naudotas.
19. Kitos sąlygos dėl netinkamos kokybės prekių grąžinimo
19.1. Pasinaudojus teise grąžinti netinkamos kokybės prekes, pirkėjui grąžinami ir su pristatymu susiję kaštai.
Papildomos sąlygos dėl prekių grąžinimo
20. Neteisingai pristatytos prekės
20.1. Pirkėjas apie neteisingai pristatytas prekes informuoja per 5 darbo dienas, ir Pardavėjas pakeičia prekes arba grąžina pinigus.
21. Prekių grąžinimo būklė
21.1. Grąžinamos prekės turi būti originalioje pakuotėje ir nesugadintos.
22. Dovanų grąžinimas
22.1. Jei prekės grąžinamos su dovanomis, jos taip pat turi būti grąžintos.
23. Grąžinimo pakavimo reikalavimai
23.1. Pirkėjas turi tinkamai supakuoti prekes, kad jos nebūtų pažeistos grąžinimo metu.
24. Prekių komplektų grąžinimas
24.1. Grąžinant prekių komplektą, turi būti grąžinamos visos komplekto prekės.
25. Grąžinimo būdai
25.1. Prekes galima grąžinti naudojantis FLIPO.LT sistema arba grąžinti tiesiogiai Pardavėjui nurodytu adresu.
Kontaktų forma
OM Boutique | Rūbai moterims